أخر الاخبار

اماكن للخروج في الزمالك علي النيل رخيصة وحلوة - انفنتي بوست

 اماكن للخروج في الزمالك علي النيل

اماكن للخروج في الزمالك علي النيل , بتدور على اماكن للخروج في الزمالك علي النيل رخيصة وحلوة انت في المكان الصح تعد الزمالك احد ارقى احياء القاهرة واجمل أماكنها الشهيرة فلو محتاج اماكن للخروج في الزمالك علي النيل و خروجة متتنسيش وقاعدة رايقة تنسيك كل حاجة لو انت لوحدك او اصحابك او معاك صحبتك الزمالك هتكون اختيارك الاول مكان هيبعدك عن الدوشة والزحمة والنيل الي بيحاوط الزمالك من كل ناحية لو عايز , اماكن للخروج في الزمالك ومتنساش القاهرة بالليل أخرج في الزمالك واخد احلى صور لاحلى ذكرى متتنسيش عشان كده بنقدملك افضل اماكن للخروج في الزمالك , اماكن خروج في الزمالك علي النيل حلوة ورخيصة ليك انت وعيلتك او اصحابك .

روف توب الزمالك علي النيل

روف توب الزمالك
روف توب الزمالك

اماكن للخروج في الزمالك علي النيل يبقي روف توب الزمالك فلما تفكر في اماكن خروج في الزمالك يبقي لازم تروح روف توب الزمالك الي بيجي وقته في الغروب عشان تحضر احلى غروب للشمس في مصر كلها في روف توب الزمالك مع فيو النيل الي ميتنسيش وقعدة رومانسية لاتنسي المكان ممتاز هتتبسط فيه جدا معاملة الاستف رائعة هيكون مناسب جدا ليك انت و صاحبك او صاحبتك مكان روف توب الزمالك خلف قصر عائشة فهمي ودة من اطلف اماكن للخروج في الزمالك علي النيل .

اماكن للخروج في الزمالك ساقية الصاوي 

اماكن خروج في الزمالك على النيل
اماكن للخروج في الزمالك

لو بتدور علي اماكن خروج في الزمالك ومرحتش ساقية الصاوي يبقي فاتك كتير هتلاقي فيها حفلات وقعدة تنسيك همومك علي النيل بتحب المزيكا والفن الراقي يبقى لازم تروح الساقية بس لازم تعرف الساقية ممنوع منعا باتا التدخين فيها تقدر تتابع الحفلات والندوات الرسمية على موقع ساقية الصاوي علي الفيسبوك بجد مش هتبطل تروحها ودي من اجمل اماكن للخروج في الزمالك .

برج القاهرة

اماكن خروج في الزمالك على النيل
اماكن خروج في الزمالك على النيل

عايز , اماكن خروج في الزمالك علي النيل و ذكري متتنسيش ومنظر تشوف بية القاهرة من زاوية تانية خالص وانت على ارتفاع 187 متر على الارض يبقي لازم تروح برج القاهرة هتشوف النيل قدامك والقاهرة كلها حواليك خد احلى صور متتنسيش ليك انت وصحبتك او اصحابك علي برج القاهرة احلي سيلفي .

اماكن للخروج في الزمالك قاعة الزمالك للفن

اماكن خروج في الزمالك على النيل
اماكن خروج في الزمالك رخيصة

اماكن للخروج في الزمالك لو انت من هواة الفن بأشكاله المختلفة هتلاقي كل ده واكتر في قاعة الزمالك للفن مع عروض مميزة من اللوحات التشكيلية والخط والزخرفة من الاخر هتلاقي فن من نوع آخر يرضي ذوقك بكل تأكيد .

بوتري كافيه 

اماكن خروج في الزمالك على النيل
اماكن خروج في الزمالك رخيصة 

اماكن للخروج في الزمالك , بوتري كافية من الطف اماكن خروج في الزمالك هتلاقيه ورا برج ام كلثوم دة بقي للقعدة الرايقة تقعد كدا وتشرب شيشتك وتتفرج على ما ماتشك اللذيذ وكمان اسعاره متوسطة والفيو اكثر من رائع كمان بيقدم اكل ممتاز أشهرهم البيتزا تقدر كمان تعمل فيه عيد ميلاد او خطوبة كده على الضيق من اماكن الخروج في الزمالك الجميلة فعلا .

اماكن للخروج في الزمالك نايل سيتي العائمة 

اماكن خروج في الزمالك
اماكن خروج في الزمالك علي النيل 

اماكن للخروج في الزمالك علي النيل , بتحب الاكل علي النيل وانت بتدور علي اماكن خروج في الزمالك يبقى لازم تجرب نايل سيتي هتلاقى فيها كافيهات ومطاعم متنوعة لعشاق المزاج الرايق والقعدة الحلوة والمنظر الخلاب وانت تحتك المياة المكان من وجهة نظرنا 80 % مناسب لقعدة رومانسية يعني يناسب الكابلز اكتر لازم تجربه .

بي اس كوفي 

اماكن للخروج في الزمالك , لكل عشاق القعدة البسيطة والرايقة بي اس كوفي بيقدملك دة باسعار ممتازة وخدمة كويسة جدا مناسب جدا لشلة اصحاب بيحبو القعدة الرايقة في مكان هادي وبسيط وفيو ممتاز ودة من اماكن خروج في الزمالك البسيطة جدا .

جول كافيه 

اماكن خروج في الزمالك على النيل
اماكن خروج في الزمالك على النيل

لو بتدور على اماكن خروج في الزمالك تلاقي فيها الراحة النفسية والخدمة الممتازة يبقى لازم تجرب جول كافية معاملة الاستف للجست كتير حلوة هتلاقي شط النيل في وشك وانت قاعد يعني اخر راحة وروقان .

ريفر كافيه

احسن اماكن خروج في الزمالك
اماكن خروج في الزمالك علي النيل 

ريفر كافية من الطف , اماكن خروج في الزمالك علي النيل لكل عشاق قعدة النيل والراحة النفسية هتلاقة جوة مركب سرايا الجزيرة لو مرحتش قبل كده يبقى لازم تروحى مناسب للأسرة والكابلز وقعدة الصحاب الرايقة .

كافية فراية 

Exit places in Zamalek
Exit places in Zamalek

اماكن للخروج في الزمالك علي النيل , بتحب تشوف النيل من فوق وانت بتقضي الويك اند  في كافية فراية هتلاقي اجمل اطلالة وفيو خلاب حلاوة المكان باليل زي ما بيقولوا القاهرة ونيلها وطول ليلها ده بقي اللي هتلاقيه في كافية فراية هتلاقية موجود في فندق نوفوتيل الزمالك لو عايزين اماكن خروج في الزمالك اكتر من كدا اكتبولنا في التعليقات ومتنسوش تشاركونا تجربتكم لو زرتم اي مكان في التقرير الخاص بينا سنسعد ذالك كثيرا .

تعليقات