أخر الاخبار

عنود التجمع الخامس التفاصيل الكاملة اخدت 71 غرزة - انفينتي بوست

 عنود التجمع الخامس

عنود فتاة التجمع الخامس, تشرح تفاصيل الواقعة التي تعرضت لها قائلة بعد ما عوروني وخلصوا حاولت أمسك نفسي ولقيتها جايبه قالب طوب كبير وعايزة ترزعني به، وقدرت أهرب منها»، بهذه الكلمات بدأت عنود، وهي فتاة من منطقة التجمع بالقاهرة الجديدة، وقد تلقت 71 غرزة في مختلف أنحاء جسدها بسبب طعنها على يد صديقة سابقة لها في التجمع الخامس تابعو باقي تفاصيل قصة عنود التجمع الخامس .


قصة عنود التجمع الخامس
عنود التجمع الخامس


خناقة الفتاة جنى مع عنود التجمع الخامس


قالت الفتاة عنود فتاة التجمع الخامس ، بانها خرجت في احد الايام ، وقد مرت  من أمام فتاة تسمي  جنى وهي ساكنة جديدة في منطقة التجمع وقد نظرت نظرات غير مريحة  واضافت عنود بأنها فوجئت بن الفتاة جني  بتزعق  لها ولم تتحدث عنود وامضت في طريقها غير مبالية هي وصاحبتها ومشو ، وبعد مرور ساعة واحدة راحت " جنى" لمامتها .


وتاكملت عنود فيه واحدة صاحبتهم سألت عن مكان وجود اخواتي وراحت قالت لهم إني عاملة مشكلة مع بنتها وأنها عايزاني، وكانت في الأول عايزة رقم ماما ومرضيش لأنهم مكنوش يعرفوها، وبعدين استدرجتهم بأنها عايزة تصلح بيني وبين جنى.


وأوضحت أنه وفي أعقاب ذلك، تمكن أهل جنى من الوصول إليها وضربها حتى تم علاجها بـ 71 غرزة، الناس كانت خايفة تدخل، وفيه واحد كان يجري من المحل تحت ومكنتش عارفه هو شاف إيه وبعدين لقيته بيرجع بظهره بعد ما كان جاي ينجدني وسكت، ومكنتش حاسة أني بتعور.

باقي تفاصيل خناقة عنود التجمع الخامس

واما باقي تفاصيل خناقة عنود التمع الخامس, قالت عنود حاولت أمسك نفسي ولقيتها جايبه قالب طوب كبير وعايزه تضربني بيه، وكانت بتوطي عديت الشارع بسرعة بعد ما انضربت، ومكنتش حاسة بأي حاجة غير دوخة.



المصدر - الوطن 

تعليقات