أخر الاخبار

كود قفل خط فودافون مع معرفة المتصل 2024 وكود إلغاء قفل خط فودافون - انفينتي

ارتفعت معدلات البحث عبر محرك البحث جوجل عن  كود قفل خط فودافون مع معرفة المتصل 2024 وكود إلغاء قفل خط فودافون.

من قبل الكثير من العملاء الراغبين في قفل الخط الخاص بهم اضافة الى ارسالة رسالة نصية تعلم العميل بمن اتصل به اثناء استخدام كود قفل خط فودافون مع معرفة المتصل مع مراعاة معرفة كود الغاء قفل خط فودافون عند استخدام هذه الخاصية.

كود الغاء قفل خط فودافون

ننشر لكم في السطور القادمة طريقة قفل خط فودافون وعفة من اتصل بك والكود المخصص لفتح قفل خط فودافون و كود معرفة رصيد فودافون الأساسي و الرصيد بعد كل مكالمة.

 كود قفل خط فودافون مع معرفة المتصل 2024

لقفل خط فودافون الخاص بك قم باستخدام كود قفل خط فودافون مع معرفة المتصل 2024 التالي #777*21* وقم بالاتصال لتظهر لك رسالة تنبيه تعلمك بأنه تم إعداد التنشيط بنجاح تحويل المكالمة على كل الاتصالات وجميع الخدمات المتعلقة بالكود.

كود إلغاء قفل خط فودافون 2024

عشان تقدر تلغي قفل خط فودافون وإعداد إلغاء التنشيط المكالمات اطلب الكود #21# ليتم الغاء قفل الخط بمجرد الضغط علي زر الاتصال.



إقرأ ايضا - اسعار تليفونات نوكيا زراير 2023

لمعرفة الرصيد فودافون 2024

  • لمعرفة الرصيد فودافون ما عليك سوى طلب الكود #1*868*والاتصال لتصلك رسالة بعدها من شركة فودافون بها تفاصيل رصيد الأساسي وجميع تفاصيل استهلاك من باقة فليكس او الانترنت و استهلاكك من عروض 365.
  • او يمكنك معرفة رصيد فودافون بطريقة أخرى عن طريق طلب الكود #7*60* ب 19 قرش لمعرفة تفاصيل رصيدك ومعرفة تكلفة المكالمة و الرصيد بعد كل مكالمة اطلب #9000* ب 1 قرش للمرة الواحدة.








#كود قفل خط فودافون مع معرفة المتصل 2024

#كود قفل خط فودافون مع معرفة المتصل

#كود إلغاء قفل خط فودافون 2024

#كود قفل الخط وفتحة 2024

#ازاى الغى خاصية قفل الخط

#ازاى الغى خاصية غير متاح فودافون

#كود فتح خط فودافون مع معرفة المتصل.

تعليقات