أخر الاخبار

ازاي ابعت كارت من هنا لبكره لاي رقم اخر - انفينتي

 ازاي ابعت كارت من هنا لبكره, طرحت فودافون مصر أقوى واكبر العروض كارت من هنا لبكره لجميع عملائها عشان يستمتعو باضعاف الشحنة ليهم ولا أي حد فودافون.

كارت من هنا لبكره
كارت من هنا لبكره
يبحث الكثيرين الان عن ازاي ابعت كارت من هنا لبكره لاي حد, علما بان هدية كارت من هنا لبكرة صالحة لمدة 24 ساعة للعميل وبحد أقصى 8 ساعات للشخص الآخرة المرسل اليه الهدية, اليوم التاني في هدية تانية للعميل هيحصل عليها من تطبيق انا فودافون, وفي السطور القادمة نوضح  لكم طريقة شحن كارت من هنا لبكره لرقم آخر.

ازاي ابعت كارت من هنا لبكره

يمكنك ارسال كارت من هنا لبكره 10 جنيه بعد شحنه لاي حد في مصر عن فتح لوحة الاتصال وكتابة كود ارسال كارت من هنا لبكره #رقم الموبايل المرسل ليه الكارت*1* ممكن تستمتع بالكارت ببلاش او تتم محاسبتك بسعر 10 وحدات من الهدية لو كلمت الشبكات الاخري او ميجابايتس.

ازاي ابعت كارت من هنا لبكره 15 جنيه, لو شحن الكارت من كروت الشحن العادية او علي الطار ليك 40 ضعف الشحنة بس تقدر تبعتهم لحبايبك عن طريق الكود #رقم الموبايل المرسل ليه الكارت*1* ولو شحن الكارت من انا فودافون عشان تعبت الشحنات وتكسب 60 ضعف وتبعت منهم 50 شحنه لاي حد اطلب الكود #رقم الموبايل المرسل ليه الكارت*1*.

إقرأ ايضا - كود شحن كارت من هنا لبكره فودافون

ما هو كارت من هنا لبكره

كارت من هنا لبكره هو احدي عروض فودافون في رمضان يمنح العميل اضعاف قيمة الشحن في شكل وحدات ورسائل وانترنت يستمتع بيهم ويبعت شحنات لاي رقم اخر ويستمتع بهدايا الشحن فودافون رمضان 2023 لمدة يوم كامل.




#ازاي ابعت كارت من هنا لبكره

#كود شحن كارت من هنا لبكره لرقم اخر

#ما هو كارت من هنا لبكره

#كروت من هنا لبكره.

تعليقات